O cenovniku i raspoloživosti delova

Dostupnosti delova prikazani na našim stranicama su trenutne i svakodnevno se menjaju. Ako se utvrdi da tablet ima još neku manu i zahteva dodatnu servisnu intervenciju, a cena popravke se bitno razlikuje od prikazanog, o tome se obaveštava korisnik. Ako se korisnik ne slaže se cenom popravke, tablet će biti vraćen korisniku.

Slanje i povrat uređaja

Slanjem tablet uređaja automatski prihvatate naše uslove servisa.

Troškovi dostave uređaja do našeg servisa, kao i troškovi povrata padaju na teret kupca. Uređaj do našeg servisa možete poslati bilo kojom kurir službom, uz uslov da je dobro zapakovan (najbolje original kutija ili ako to ne postoji, neka druga adekvatna kutija od čvršćeg kartona). Na jednom papiru koji se šalje uz tablet u kutitji treba navesti tačne kontakt podatke kao i adresu povrata, uz kraći opis greške i zahtevane servisne intervencije.

Za povrat paketa koristimo uslugu AKS kurir službe - njihov cenovnik je dostupna na "www.aks-sabac.com/cenovnik.html", ali uglavnom iznosi između 280-290 din. u zavisnosti od vrednosti paketa (280 din + 0.2% od vrednosti otkupa - osiguranje). Na primer, ako je vrednost otkupa 3000 din, trošak transporta je 280 din + 6 din = 286 din.

Za fizička lica, plaćanje je pouzećem (ili u dogovoru sa našim komercijalistom i po želji kupca, može i avansno, ako se to posebno naglasi prilikom slanja paketa), sem za Kosovo, gde zbog specifičnosti, potrebno je izvršiti uplatu unapred na račun naše firme.

Za pravna lica, iz veleprodaje, plaćanje je avansno.

Preuzimanje pošiljke

Prilikom preuzimanja paketa, obavezno pregledajte da li slučajno ima tragova mehaničkog oštećenja pre otvaranja - ukoliko se to desi, odbijte preuzimanje paketa i izvestite našu firmu odmah o tome.

O samom servisu

Tablet će biti ispitan i servisiran isključivo na vrstu greške koji se zahteva sa strane korisnika.

Vreme servisiranja

Uobičajeno vreme servisiranja je oko 3-4 radna dana od trenutka prijema paketa. Zbog nepredviđenih okolnosti (dostupnost rezervnog dela, dodatna greška na tabletu, itd...) to se može produžiti.

Saobraznost

Na sve ugrađene delove u našem servisu, kao i na samu uslugu servisa postoji saobraznost. Saobraznost robe je zakonom zagarantovana. Prava potrošača reguliše Zakon o zaštiti potrošača, čiji tekst možete preuzeti na: "http://paragraf.rs/propisi/zakon_o_zastiti_potrosaca.html".

Način rešavanja rešavanja reklamacija

Način rešavanja reklamacija definiše "Reklamacioni pravilnik" koji možete pogledati ovde

Reklamacioni list

U slučaju reklamacije, reklamacioni list možete odštampati i popuniti ovde